Критерії оцінювання

Практичні заняття з евакуації

З дитинства нас вчать як потрібно себе поводити, щоб залишатися в безпеці. Про це говорять тисячі разів, але багато хто все одно потрапляє в халепи. Не даремно говорять «Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам’ятаю. Те, що я роблю, я розумію.»
Крізь віки ця мудрість дійшла до нас, підтверджуючи незамінну роль практичної діяльності людини.
Сьогодні, 10 квітня, в рамках проведення Тижня знань безпеки життєдіяльності, в ліцеї пройшли практичні заняття з евакуації на випадок виникнення надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру та опрацювання схеми оповіщень учасників освітнього процесу. За сигналом «Увага всім!» кожен учасник освітнього процесу своєчасно покинув приміщення закладу. Евакуація пройшла за 2 хвилини 37 секунд. Під час занять діти  ознайомилися з плануванням і проведенням пошуково-рятувальних робіт, основами надання домедичної допомоги.
Під час практичних занять учні вчаться працювати в команді, приймати швидкі та обґрунтовані рішення в надзвичайних ситуаціях та реагувати на небезпеку.


Немає коментарів:

Дописати коментар